maandag 25 september 2017

herfst 2017

Hallo creatievelingen,

Het is inderdaad al een tijdje rustig met workshops enz.
Maar op de achtergrond zijn we wel zeker bezig hoor.
Het zijn de zonnebloemen, pompoenen, grassen enz. die telkens geoogst en gedroogd worden.

Maar het is ook mijn tijdelijke baan die mij niet echt de tijd geeft om me
met de voorbereidingen bezig te houden.

In gedachten heb ik al een mooie creatie bedacht.
Van de vele herfstmaterialen een hele mooie slinger maken en deze om een bundel takken of
een grillige stam heen te draaien.
Deze foto laat een klein ideetje zien.
Binnenkort zal het werkelijke voorbeeld te zien zijn op deze site.

Wel kan ik laten weten dat de workshop plaats vinden op een maandagmiddag en maandagavond of dinsdag of donderdag middag.

Na 20 november zijn er weer meerdere dagen beschikbaar.




Geen opmerkingen: